VEM
Who
Wer
chi
Chi
KTóRZY
hvem
KiK
kven
кто
MARTiN THöRNQUiST, MT Media-KRiTiKER
Martin Thornquist, MT Media Critics
HUR
How
Wie
come
Comment
JAKiM
hvordan
HOGYAN
korleis
какой
KRiTiK SOM FöREKOMMER OCH FöREKOMMiT PÅ MT Media?
How People and Media criticises The MT Media?
FöR VAD
What for
Warum
perche
Pour ce qui
DYKTANDO
for hvad
MiÉRT
til kva
почему
KONSTRUKTiV KRiTiK? / OVÄNLiG ONDSKA 2010? Constructive Criticism
2010?
HELT APROPÅ att passa på:
Martin
Thörnquist
iGÅR: BarnLoppis. Lindstrøm & Christabelle, Familjen, Shout Out Louds samt
Gin & Tonic med killarna Piotr & John. iDAG: BarnLoppis, Café, Lekparker.
Melissa Horn samt Lars Winnerbäck för tjejerna ULLE, Lina & Ciina. Själv
hemma och passar GLORiA ikväll...
22 augusti 2010 kl. 23:37
Jenny Grönvall gillar.
AnneLie
Eriksson
"passar" Gloria? ...Du har väl inte
degraderat Dig till barnvakt heller? ;-)
Måndag 24 augusti 2010 klockan 22:46
Martin
Thörnquist Jag
passar inte att svara, men ser det mer som att passa på, passa upp, se
efter, ha uppsikt över, sköta, se till, ha tillsyn över än att vakta,
lura, stå på pass eller vänta på, men visst måste man som man komma i
rätt tid. Tror nog jag lämpar mig det vill säga duger och är lämplig
samt rätt. Antar att jag är passande i mognad, storlek samt ålder för
att ta hand om Henne och få att byta på, sitta, klä, lära, mata, natta,
prata, vara rätt och anständig; behagar och faller på läppen och att jag
med detta svar kan avpassa eller tillpassa Dig ett passande svar eller
paxa Dig att spela bollen vidare, samspela, centra, lira. Annars får Du
och alla andra mödrar passa sig och passa på att producera ett mer
passande namn för denna passion och detta prestationsfyllda patos. Vad
kallar Du det, helst? ; – P
Måndag 24 augusti
2010 klockan 23:09
AnneLie Eriksson
vilket underbart uttömmande svar! :-D Du
har verkligen fattat galoppen - finns liksom inget mer att tillägga! ;-) kramkram!
Tisdag 24 augusti
2010 klockan 12:50
ViDSYNT:
'En sak bara... jag tycker att Din blogg inte är tillräckligt tydlig, jag menar att den kanske kan ses som oorganiserad. Vet inte om jag kan förklara det bra, men du visar inte; UPPGiFT / UPPDRAG:
Mission, MENiNG / AVSiKT / ANDA:
Spirit, KLARSYNTHET / iNSiKT / FRAMTiDSSYN:
Vision, KOMPROMiSS / ÄVENTYR:
Compromise, VÄRDEN / VÄRDERiNGAR:
Values och därefter berättar vad Du erbjuder genom till exempel
Dagens Nyheters annonser, TV, eller
radioreklam et cetera... Vet Du vad jag menar? Så är det i alla fall på denna sida av jordklotet. Hoppas att jag har hjälpt till att förbättra Din blogg! Kanske kolla pa
BBC eller
CNN för nya idéer? Kram,"
: / / Maria Eugenia Balza, 15 januari 2010 klockan 02:24